a broken heart

I will promise myself that i am going to move on, i don´t know how long it would take of how many tears a will cry, but the best thing is to move on and try to forget.

11 månader och 13 dagar..
Men nu är det slut. Ingen behöver veta varför det tog slut och de som läser min blogg står mig nog så pass nära så att de vet, annars finns det ingen anledning att heller veta. Är bara så trött på lögner, falska förhoppningar och brustna hjärtan. Orkar inte tänka mer på det utan ska lägga ner min tid på sånt som JAG själv för en gångs skull tycker är kul och mår bra av. Vi hörs i framtiden pusss



// helene

Kommentarer
Postat av: Madde & Louise

<3<3<3 vi finns för dig helene!

2009-04-14 @ 13:05:48
URL: http://madeleinemarialundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0