åhh nu är äntligen denna vecka över!!

HEJ! Nu ahr jag hunnit gjort allt jag hade planerat för dagen, jag har pluggat svenskan så nu tror jag att jag kan det, och sen har jag lockat håret! ahah, Stressigt schema va? höhö

Imorgon börjar en ny vecka! så jävla skönt, denna vecka har det hänt både bra och dåliga/jobbiga grejor, så nästa vecka hoppas jag att det händer en rad roliga saker. Imorgon ska vi till sthlm med klassen och kolla på nått som handlar om biologi typ.. Inte så insatt.. Men vi slitter ju skolan och alla andra jobbiga lektioner! Och nästa helg är det ju IDOL! har hittat låten som jag ska sjunga nu och det kommer bli jävligt tidigt, vi ska vell försöka att vara där senast kl 04.00 för att slippa stå i kö hela dagen! hoppas att ingen bangar ut nu bara, för jag ser verkligen fram emot det! :) Nån mer som ska dit så kan vi ju bestämma träff haha! :) Aja nu ska jag fixa inför imorgon och gå och lägga mig!m hörs pusspuss// HELENE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara önska en fantastisk söndags kväll =)

2009-04-19 @ 20:59:33
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0