blir man tråkig bara för att man har kille/tjej?

En sak som jag satt och funderade över nyss var det här med pojkvänd/flickvän. Är det verkligen så att man blir tråkigare bara för att man skaffar nån eller är det de övriga medmänniskorna som uppfattar en som det?

Jag tror att det är såhär att man behöver inte bli tråkig bara för att man skaffar en partner, men det är ganska lätt att bli tråkiga tsm speciellt om den ena aldrig vill göra nått och bara sitta hemma och glo, och tro mig jag vet hur det känns. Jag är en jävligt sprallig person som är till mestadels glad, skrattar och vill ha mycket rörelse runt omkring mig, men det är svårt att leva med en person som är raka motsatsen och det är oxå sakert en anledning till att det tog slut mellan mig och kim. Jag vill ha fart och fläng ( DOCK INTE HELA TIDEN!), Hitta på saker, bio, bowla, bada i badhus, gå på stan, vadsomhelst och inte bara sitta hemma och glo på dumburken!
Och nu låter jag säkert superkrävande men tro mig det är nog det sista jag är! Jag vill bara ha nån som är villig att offra ett tv-program framför en dag på stan exempelvis.

Hur ser ni på den här saken? har jag fel eller vad tycker ni?// HÄLÄNE

Kommentarer
Postat av: ¬» J E N N A

älskar dina ögon! :D

ska vi prenumera på varandras bloggar?

2009-04-18 @ 13:26:58
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0