Fredag!

Shiit, kollade på bloggen o de va ju ett jäkla bra tag sen jag skrev :P O nu har en tjej som helene nämde fixat lite på våran blogg o jag tyckte den vart finfin :) tycker ni inte?

Nu ska ni få veta lite hur min dag varit :)

Vaknade vid circa 06.40 o drog på mig kläder,fixa håret o sminka mig, satte mig vi frukostbordet o kila sedan o borstade tänderna. Åkte med taxin som går ca 50 m härifrån kl 07.20 sedan in till skolan, hade mentorstid, sen på bastiden kollade vi på "Cast away" Tror jag den hette. fast den hade jag redan sett :P Sen hade vi lunch, o vi kollade på en slags lunchkonsert som istet hade :)
Sedam hade vi kör, sen bastid igen. o bussen hem :)
Sen nu efter middagen så fixade jag iordning min lillesyster, plattade håret o sminkade henne lite :) Sen cyklade jag med henne o lämnade henne på discot i hennes skola :)

Så nu är det bara jag,mamma o pappa hemma :P Vi ska glo på talang :)  jag tycker det är roligast att kolla på när några sjunger :) Eftersom att jag själv ÄLSKAR att sjunga!

Men nu måste jag tyvär kila, ska nog sätta på mig pyjamas o så, o sen gosa ner mig i soffan :) Kanske skriver senare ikväll :)
Ha en mysig kväll allihopa!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0