grillkväll och mys på vallarna



Dagen inleddes med en underbar och varm dag på vallarna!, vi fikade min kladdiskaka, och maddes jordgubbar och rekordelig cideraha!! Men det var mysigt som fan, sen när vi gick ner på stan så mötte vi daniel Blomberg, gick med honom på stan där vi oxå mötte alfons och hans pappa som ni ser på bilden, ( barnens dag idag tydligen ) Iallafall så gick vi runt där och väntade på att madde och josse skulle köpa present till sin fader. Sen bar det av hemåt, det blev grillning till middag! :) En helt underbar dag med vänner och familj, men ändå har jag lite ångest över kemin som jag inte pluggat på men som jag egentligen måste! Ska läsa lite innan jag går och lägger mig! Imorgon ska det bli grymt fint väder juh, ännu varmare än idag :) Då blir det till att steka på förmiddagen och sen kl 5 så är det ju serieprämier, damlaget harg, div 5!! Kom gärna och kolla, ahha på krikonberget vid oppeby!! :) Nu ska jag fortsätta njuta av kvällen puss // helene

Kommentarer
Postat av: Priscilla

söt hund :D

2009-04-28 @ 18:22:19
URL: http://priscillass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0