kärlek vid första ögonkastet

Hej hej! nu är det söndag igen, haft en bra helg?, givk upp i morse vid halv 9, det var samling kl 10 vid rosvalla. Det var ju match idag mot valla, och som jag trodde så vann vi med 7-0! grattis till oss :) kul som fan var det iallafall!!

och jag hängde med cindy upp till Ingela idag för att hon skulle pröva sin balklänning, och där stod de, mina drömskor! snacka om kärlek vid första ögonkastet! så jävla snygga och det ända jag har i huvudet nu är hur jag ska få ihop pengar till dem, de kostar liksom 800 kr och jag bara måste ha dem!!, nån som behöver extra hjälp så är det bara att säga till. Jag är desperat haa!!

Nu ska jag försöka lära in texten som jag ska kunna tills på tisdag! sen blir det en promenad med daisy om hon fortfarande vill gå. kissiess// helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0