löparskorna på

Jag är faktiskt ganska så stolt över mig själv. Jag lyckades få på mig löparskorna idag (förut) och springa en runda. Annars när jag ska göra det så kommer jag alltid på undanflykter för mig själv eftersom jag tycker det är så förbannat tråkigt, speciellt att springa själv. Men det gjorde jag iallfall och det känns naaajs! :) Har inga planer för dagen, ser ganska så dystert ut än så länge men det dyker vell upp ngt! har lovat hunden en långpromenad iallafall!

Vad ska ni själva hitta på denna lördags eftermiddag/kväll då? / helene

Kommentarer
Postat av: 16 år och ska bli mamma!

Hahah! :D. Smaken är som baken. :P.

2009-04-18 @ 12:42:40
URL: http://elinzollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0