Nej fy fan asså!

Hej och godmorgon,nu var det tisdag igen då. Jag har nyss hållt mitt tal och jag tycker det gick skit, var nervös som fan även fast det då släppte lite när jag gick upp, men ändå. Hatar verkligen att tala inför en grupp när jag vet att jag har 100 ögon stirrande rakt mot mig. Någon som har nått bra tips på vad man kan göra för att minska sin nervositet?

Idag ska jag till tandläkaren kl 11.10, hoppas jag får ta bort den här skiten snart för jag är så jävla trött på den!! ska fråga hur lång tid de tror är kvar. Sen är det Italienska sista lektion och sen ska jag hem... Har träning sent idag, får se om jag kan komma in annars får jag vell ta en springrunda hemma eller nått... // helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0