solen skiner, vad mer skiner?

Det finns så mycket jag vill säga, så mycket jag vill göra, men det finns många saker som hindrar mig. Du skulle aldrig förstå, det finns mycket som du inte förstår och mycket som du aldrig är villig att offra. Det handlar om att lära sig att respektera andra i sin närhet speciellt de som står/ stod en nära. Jag önskar bara att du hade respekterat mig lite tidigare, så hade det aldrig behövt bli såhär. Jag fattar inte att du inte förstod varför jag blev ledsen och varför jag reagerade som jag gjorde, tydligen inte.. Vem som helst skulle reager som jag gjorde om inte värre. Jag reagerade i en jävligt mild grad.

Men jag är stark och kommer bli starkare, och jag hoppas att jag kommer glömma det här. vilken jag KOMMER, Men det kommer ta tid. NU ska jag fokusera på sånt som JAG mår bra av och sånt som jag tidigare inte kunde unna mig.

Snart är det sommar och det finns så mycket att se fram emot! Jag ska vara stark!

// helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0