Söndag

Haft en bra dag idag! Var o kollade på Helenes fotbollsmatch imorse :) 7-0 som helene redan sagt, sen hen o plugga :( Har kemi prov på Onsdag o ja hatar det! Hatar både kemi o fysik :( Sen så hängde jag med min andra syster Cindy o handla saker tills hennes paddling, tisdag-torsdag ska hon ut med klassen o gå o paddla :P Låter inte speciellt kul kanske :P
O nu på kvällen har helene hjälpt mig att locka håret :) O jag som brukar ha rätt så platt annars :P haha ^^
Aja, jag skulle igentligen ha kollat på van veeteren nu kl nio, men det var ingen som ville kolla med mig :'( SNYFT!
O det är inge roligt att kolla själv :( Läskigt juh :(
Men ska vell ta en kopp te istället o sen blir det att sova :)
Hoppas ni haft en bra dag!

Puss // Daisy

SÅ snygg bild :P Såg inte att helene tog kort o när ja väl såg de så skulle jag försöka göra min lilla min :P
Jag sitter o pluggar kemi på bilden :( Booooooooooooring!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Bloggdesign 100:-! se exempel: victoriaekholm.blogg.se , emmastromback.blogg.se , lindabergqvist.blogg.se , millvall.blogg.se . Skicka ett mail eller adda på msn. victoriaekhholm.blogg.se

2009-04-20 @ 00:37:36
URL: http://victoriaekholm.blogg.se/
Postat av: malin

Gud vad tråkigt att plugga!

2009-04-20 @ 16:05:28
URL: http://malinlindblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf,=)skiver om det ALDRA SENASTE SKVALLRET.Och den är största skvallerbloggen på blogg.se :)

hoppas du gillar den:D<3

2009-04-20 @ 17:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0