Gaahs!

har just gjort prov i kemi, gick ganska så bra, så bra ett prov avklarat bara ett och 1/2 ft kvar... Imorgon har vi prov i svenskan vilket är jälvigt flumm så det är ganska otydligt vad vi ska kunna, men så är det vell alltid när sommarlovet närmar sig och allt blir i stort sätt fluuuum!
Jag har hittat en bikinidel ( över ) som jag ska köpa idag! Och jag och katarina kom fram till att de som tillverkar bikinisar och Bh:ar över huvud taget måste vara dumma på riktigt. varför kan de inte tillverka snygga och bra bikinisar till dem som ha rlite större bröst?!! varför ska bara de som har små få ha söta fina bikinisar, mendas vi måste gå i tråkiga enfärgade??! Nej jag ska fixa en egen tuttbutik eller nått, det måste fan bli ändring!! // helene


Kommentarer
Postat av: Anonym

populär eran blogg verkar :) no commets ;) menar inge illa pusshej :D, fin blogg btw :)

2009-06-01 @ 23:31:49
URL: http://sandvold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0