Dan före helgen mina kära!

Hej! och godmorgon kanske man ska säga till er som fkatiskt är vakna. Hur dax börjar ni i skolan egentligen? Jag börjar vid halv nio, istort sätt varje dag förutom när jag har sovmorgon till 10, mån och fre.
Idag så står fysik först på shemat, sen hål, och sen mat och musik. Idag så måste jag plugga biologi som en galning för att hinna med att packa när jag kommer hem , för jag ska ju trots allt till kim ikväll och vara hos honom efter skolan imorgon så jag måste bla få mitt rum clean idag liksom!!!

Lycka till i skolan så hörs vi sen puss!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Har bytt nu till blogg.se så om du vill fixa min design eller header så skulle det vara guld!! Jag fattar som sagt inte hur man gör! :-D

2009-03-06 @ 14:36:15
URL: http://natliiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0