earthweek

mentorstid på morgonen och det började med att vi skulle prata lite om att det är earthweek( heter det så? ) denna vecka. Iallafall ska våran skola ha det typ. Och på lördag mellan halv 9 och halv 10 så ska man ju släcka ner världen typ. Så jag ska försöka bidra till det. man överlever nog en timme utan elektricitet. Eller tror inte ni det??

Igår så gick jag och kim en lång promenad i skogen med hunden, det var skönt som fan att se annat än asfalt. Iallafall när jag är hemma hos kim. Då är det typ det ända men ser. Vi gick vell kankse 4-5 km.
idag efter skolan så slutar jag halv tre tror jag och då ska jag passa på att gå till friskis och träna.. om det blir av förståss..

dagens fråga till er som alla borde ta ställning till: VAD KAN/TÄNKER DU GÖRA FÖR ARR BIDRA TILL EN BÄTTRE VÄRLD?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0