ett lång arbete framför mig

Jag kom på att jag måste börja med mitt idrottsarbete nu, det är det största arbetet nu innan vi går ut tvåan, sen har man ju ingen mer idrott i 3an om man inte väljer det som valbar kusr vilket jag inte kommer göra... Men såhär är det med våra idrottslärare att de bedömer betygen typ bara efter hur det går på de olika inlämningarna ( skriftligt) vilket jag tycker suger eftersom det visar inte hur man är som idrottare. jag tycker att de åtminstone borde ta hänsyn till båda delarna så att man har största chans att nå högsta betyg.!!
så jag måste göra jävla tabeller nu och börja antackna massa skit varje dag, för att få MVG typ.. det suger

Kommentarer
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

gokväll :)

2009-03-19 @ 20:58:40
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0