hello svenska folket!

Hej, ja verkligen länge sen, vet ni vad som hänt? jo det är så här att när vi flyttade, så kopplades inte bredbandet med automatiskt. så vi var tvugna att beställa efter det så att det kommer upp till nya huset. så det kommer ta typ 2 veckor. så jag kommer få blogga i skolan...

Men just nu är jag hos kim, vi har nyss vart på ikea i sthlm och köpt en sak som fattades tills kims nya säng som han fick igår! :) 160 säng, wiiee haha äntligen slipper vi den trånga sängen som han hade förut!..¨

Och föressten, vad tyckte ni om melodofestivalen igår? jag blev så jälva förbannad när jag såg vem som vad och ännu argare när jag såg vem som blev 2:an! caroline of ugglas, hur kan man tycka att snälla snälla låten var bra?? nej nu är jag besviken oå svenska folket!!

hörs imorgon i skolan pusss

// helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0