imorgon är det helg igen....

Godmorgon! sitter nu vid datan och väntar på att fysiken ska börja och såklart är jag lika trött som vanligt!, det blev ganska sent igår efter att vi vart på konsert i malmköping och kollar och lyssnat på olika musikevangemang. daisy sjöng jättefint :)
idag ska jag träffa älsklingen efter skolan iallafall för i helgen så har han lovat att hjälpa sin lillebror med att vara matchvärd på cupen som de ska ha hela helgen, så det kommer inte finnas tid att träffas!. Men man få göra det bästa av situationen! ahha har hål nu efter fysiken och jag ska hitta ett hörn och gå och lägga mig eller nått-!

och imorgon är det helg igen, asså var det inte nyss helg? jag fattar inte hur tiden kan gå så jävla fort, vad händer egentligen? men det är ju bra för det betyder att det snart är sommarlov! :)
// helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0