nära på att trilla på arslet

Godmorgon allesammans, Jag kom på att jag har engelska förhör idag och det hade jag totalt glömt bort!, shit, jag måste läsa igenom texten nu. och försöka få glosorna att sitta.

Imorse när jag skulle gå till bussen så tänkte jag: jag får inte ramla jag får inte ramla, för det var liksom snorhalt även idag. Och just då så ramlar jag eller halkar, Men jag lyckas ta emot med handen och slipper få leriga byxor! Det är det här som jag hatar med vintern!! GE MIG VÅÅÅÅR!

Kommentarer
Postat av: joyce

hEY sötis !



Vill du vinna en väska från FRIIS&COMPANY?

VAR MED NU :)



OBS ! OM DU EJ VILL SÅ LÅT BLI KLICKA PÅ MIN BLOGG ! TACK !



PUSSÅKRAM

2009-03-04 @ 10:24:31
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0