vad tycker ni om skönhetsoperationer?

på fredag så kommer det några personer från lindköpings universitet trror jag att det var och de ska prata om en del saker som har med biologi/kemi att göra. Jag tror att de bland annat skulle prata om nått som typ hur silikon tillverkas eller nått sånt... Men nu till saken. Vad tycker ni egentligen om skönhetsoperationer?

Sönhetsindustrin ökar ju enormt mycket i de flesta länder och fler och fler klagar på sina kroppar och sitt utseende. Men hur långt ska man gå egentligen? Jag personligen skulle aldrig lägga mig under kniven för att nån annan ville att jag skulle göra si eller så, men om jag däremot själv ville det så är det en helt annan sak. Men jag skulle aldrig operera mig för små saker som man själv kan fixa, tex fett suga låren istl för att träna, förstora läpparna eller ta botox. vafan tanter som håller på med ansiktsluft när de är typ 60 bast! Det är meningen att man ska åldras och att man ska få rynkor, det hör ju till liksom. Ska alla gå runt och se ut som 20 eller?
Det kostar ju oxå en förmögenhet och det är ju inte alla som har råd med det!!!



Har hon blivit vackrare av alla operationer? no i don´t think so!

Kommentarer
Postat av: J

euuw!

2009-03-20 @ 17:15:52
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0