Äntligen helg!!

Vilken härlig dag det har varit idag! strålande sol hela dagen! åhh man blir bara så glad! hade sovmorgpn idag och jag tog den! fick skjuts i den nya bilen :P ahha och sen åkte jag till skolan, slappt som fan. Svenska först och då var det bara att lyssna på redovisningar och sen lunch efter det steka i solen och sen ta hål i fingret och undersöka våra vita blodkroppar på biologin, spännande hah!!

Efter skolan så gick jag till friskis och tränade där, skönt! Kom hem vi 5 och hjälpte till med maten. Tacos blev det.:)
Imorgon ska jag madde och co. fika/pickninck på vallarna! ska bli hur härligt som helst, ska bli grymt fint väder, så det blir fika med solglajjorna på! :) Åhh nu är verkligen sommaren på väg känns det som!, nu ska jag ta ut kladdkakan som jag ska ha med mig imorgon, madde skulle ha med sig frukt och lollo bröd och tzatsiki!!

DAGENS LÅT!! // helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0