det finns pengar även på flygplatser

NU äntligen hemma. Dags att varva ner och sätta sig en stund framför datorn. Och som tur är så behöver jag inte sitta och kolla på tangenterna när jag skriver för det är ganska så bäcksvart här där jag sitter..!!!

Iallfall så har jag varit hit och dit hela dagen. Haft gympa på rosvalla, jag och madde blev hämtade av hennes mamma och sen åkte vi hem till hemme käkade lite och sen tillbaka till stan, eller till skavsta. Vi skulle städa den STORA parkeringen och då menar jag stora. Jag gissade på att det är säkert 500 bilar där om inte mer. Helst sjukt så mycket skräp folk slänger omkring sig. Som om de sätter sig och skiter precis utan för bilen när de kommer till flygplatsen. Toapapper, Mcdonald´s förpackningar osvosv. vi höll vell på i cirka 1.5 timmar, trodde jag skulle frysa ihjäl.

Men jag hittade iallafall en tia :) // helene

Kommentarer
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

2009-04-16 @ 22:43:16
Postat av: daisy crazy

HHAHAHHAAH, "men ja hittade iaf en tia :" haha xd så jävla kul! :D

2009-04-17 @ 19:43:55
URL: http://daisyahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0