GLAD PÅSK!

Hemma från en haldag i sporthallen! Det var ju MMA gala där, så där var vi och kollade, och kim vann sin match! kul som fan för hans skull!! Jag skulle kunnat visa bilder men jag hittar inte sladden till kameran så det blir inte så tyvärr....

Jag hade 2 påskägg på sängen idag när jag kom hem , tydligen tycker påskharen att jag vart snäll i år mer hahah!!! :D
Matachen igår mot nävekvarn vann vi med 4-1 då "deras" mål var vårat självmål.. Och nått som jag fick klart för mig var att jag behöver träna upp min kondition och det med stora bokstäver!! på tisdag börjar skolan.. Lediga på måndag och imorgon ska jag till kim, ska försöka hinna springa innan jag åker dit! ha en trevlig fortsättning puss puss // helene

Kommentarer
Postat av: 16 år och ska bli mamma!

Jag tog en bild från internet och ladda upp på bloggen och lade in bilden bland stilmallen. ;P

2009-04-12 @ 07:33:06
URL: http://elinzollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0