Hemma, men vafan snöar det?

Shit vilket skitväder det har varit idag vekrligen . Kallt som fan och blåsigt. somnade på bussen hem vaknade av att nån påstod att det snöade, men inte vad jag såg hoppas inte iallafall! Men vill ni veta dagens roliga sak?

Jag har nu kommit på vad jag vill göra efter skolan! Jag har ju iallfall bestämt att jag vill ta ett sabbatår och jobba och varför då inte utomlands, jo så jag tänker nog på att åka till USA ett år och jobba som Aurpair! Fatta vilken grej egentligen. Läsa sig prata grym engelska, få betalt för att hjälpa till i hemmet, lön, eget rum , mat osvsov! GRYMT!!
Nån som vill hänga på min helschyssta idé?? ahah :) // helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0