Jag älskar dig?!

När i ett förhållande är det egentligen läge att säga jag älskar dig och vad är innebörden av det ordet EGENTLIGEN?? En del säger det redan innan de är tsm, en del säger det redan efter en vecka och för en del kan det dröja flera månader. Men vad betder det egentligen? Jag tycker att ordet älska säger man inte till vem som helst, jag älskar dig, säger man till en person som man inte kan leva utan, man vill tillbringa all sin lediga tid tillsammans med den personen, den betyder mest och man skulle kunna offra väldigt mycket. Jag har lärt mig innebörden av de orden genom livets gång och jag har lärt mig att inte säga dem för tidigt.

Vad tycker ni att ordet JAG ÄLSKAR DIG BETYDER??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0