Man skulle ändå vara 18!

Som jag skrev igår (tror jag) så är det ju IDOL på lördag och då hade jag, madde och lollo tänkt att åka upp, men jag vettafan om det blir av för de verkar inte så taggade på det, massa krångel hit och dit... Får se hur det blir, vet ingen annan som vill hänga med eller som kan köra så det verkar ju lite kört.. Men planerna brukar ju ändras... Therese erbjöd mig att jag kunde hjälpa dem att flytta ur deras lägenhet, JIPPIE nej, men om jag inte har nått bättre för mig så kan jag vell åka med, men som sagt så kan ju planerna ändras.

Jag önskar att jag vore 18 år så att jag hade EGET körkort och bil så att jag kunde gör vad fan jag vill och åka vart som helst.. Men som sagt så fyller jag sent och det suger verkligen... // helene


Kommentarer
Postat av: pao

varför heter du kissiess? vill du vara kissie eller?

2009-04-21 @ 02:11:26
URL: http://telianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0