Måste få skriva av mig

Maten var god ( såklart när jag var grillmästarn ), blev klara till halv 8, då ville de andra åka upp en snabbis och kolla på brasan som var, jag hängde med men tog en promenad för att fördriva tiden..
Men det ända som sitter på min näthinna är bilden på honom och hans ny tjej, hur de ligger där i gräset och.. ja, inte fan vet jag vad de gjorde.. .. Jag blir så besviken för att han ljög, svek mig, sket i mig och jag blir så jävla äcklad bara.
Hur kan man säga så mycket saker som inte betyder nått i världen? hur kan man ljuga nån rakt upp i ansiktet och säga att man älskar en person??

Nu går filmen dagboken på tv, en äkta och världens bästa kärleksfilm genom tiderna och det är just därför som jag INTE tänker titta på den.. En riktigt snyftare och jag orkar inte gråta ikväll...

Imorgon är en annan dag vilket oxå betyder nya möjligheter! Jag ska iallfall göra lite job här hemma. Och plugga 100 sidor fysik.. Ha en bra valborg och sup inte sönder skallen // tjorven


Kommentarer
Postat av: PASSION FRUKT

fin blogg, ha en super bra dag =)

2009-05-01 @ 11:37:21
URL: http://melinahafelt.blogg.se/
Postat av: Michaela

Trevlig att du tänkte lämna en tanke åt oss :)

2009-05-01 @ 12:12:15
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hallohallo!

Glöm inte anmäla dig till tävlingen på min blogg om du vill vinna en Panos Emporio bikini värd 800:-.

Sista anmälan tas emot inatt 00.00!

Kram

2009-05-01 @ 12:12:35
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0