nej det blidde ingen IDOL i år heller...

Isället för idol på lördag så ska vi (om vädret tillåter) äta lunch på vallarna, fika och ha det allmänt mysigt, vattenpipa mm! Kan bli ganska så nice det med, men synd att hela Idol sket sig, har ingen skjuts! :(

Jag har nu iallafall pluggat en jävla massa kemi och jag känner mig rätt så nöjd för dagen/kvällen. Imorgon blir det en lååång dag. Föst fysik, sen hål då jag ska passa på att träna på kemin vilket jag inte hinner göra senare under dagen eftersom sen efter lunch så har vi musik, sen gympa och sen efter det så blir jag kvar i stan eller så fort hem för att hämta fotbolls grejorna för att sen ta sig snabbt in till stan igen, fotbollen håller liksom på från kl 7. halv 9 och sen efter det blir det fika och sen prat inför seriematch på söndag! hoppas jag blir kallad! får se.. Så jag får vell ta med mig fotbollstrunken imorgon ( den som jag inte har ) för det kommer bli jävligt mycket att ta med sig.. Aja hare puss // helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0