nu- gympa sen mot skavsta

Hej, nu har jag nyss haft musik, ska jobba lite med en presentation som vi ska ha lite längre fram men jag gör hellre det hemma så jag ska fylla ut tiden med annat. Men har vi gympa. Dans står på schemat, kulturdans Vad fan kan det va för nått?? typ nugg och sånt eller? nej helst inte är så trött på sånt. Idag är dagen vi ska till skavsta och åka till thailand. haha nej inte riktigt utan vi ska städa skavsta parkeringen. Så jag får stanna i stan tills kväll och jag håller redan på att hungra ihjäl.!! vi hörs hemma sen ikväll pusspuss // helene

Kommentarer
Postat av: Malin Caarne -FASHIONISTA

fin header du har, really cute!

2009-04-16 @ 15:07:19
URL: http://faaashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0