påskmys!

Sitter i skolan vilket egentligen känns ganska så meningslöst då jag nu har sovmorgon, sen svenska som jag tror kommer bli ganska så slapp, sen ska vi äta lunch och sen är det " påskmys" i skolan vilket betyder att vi ska smacka i oss en jävla massa godis typ... KUL
Sen ska vi lyssna på PA redovisningar... Men idag är det iallafall SISTA skoldagen! Nu är det för fan lov och jag ska vila som aldrig förr haha! :) Ikväll blir det bio med älsklingen , vi ska nog se män som hatar kvinnor. Nån som sett det??
efter skolan ska jag gå till Ö&B för att köpa påskgodis! de har nämligen väldigt billig där, eller så går jag till coop extra där de oxå ska ha billigt godis! :)

Vad händer på lovet då då??

JO, på måndag blir det troligen Oleary´s (stavning) det är ju 20-års fest där :) ska dit med madde och louice, sen på onsdag så ska jag till e.tuna för att träffa brorsan, blir vell att gå på stan, kolla runt, kanske hälsa på pappa. Sen har jag inte så mycket mer planer för lovet. VAD SKA NI HITTA PÅ FÖR KUL DÅ FÖRUTOM ATT ÄTA ER TJOCKA PÅ GODIS?? AHAH



// helene

Kommentarer
Postat av: mickan

ÅÅh dregel :P

2009-04-03 @ 11:09:59
URL: http://mickanflickans.blogg.se/
Postat av: Martina

Mmm va sugen jag blev på godis när jag såg bilden :)

2009-04-03 @ 17:30:16
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: JENNIE - modeblogg

mmm:)



trevlig kväll!



kram

2009-04-03 @ 17:32:02
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0