sol och picknik

Vilket väder idag igen! Härligt du, jag sitter och väntar på att bussen ska komma, den kommer om ganska så exakt en timma så jag ska försöka sysselsätta mig på nått sätt, fick ingen sovmorgon idag heller så jag gick upp vid 8 :(, iallfall så ska jag ta med mig lilla vovven till vallarna så slipper han vara själv hemma när jag åker!, ska möta madde vid tågstationen och sen ska hon till hemköp och köpa ngt! sen bär det av till vallarna! det ska faktiskt bli riktigt mysigt :)

Fattas bara att nån kommer förbi och spelar bella notte ahha!!

Hoppas ni får en lika trevlig dag som mig och sola inte ihjäl er! Och för er som idag sökert till IDOL!! lycka till! :)<3<3 / helene

Kommentarer
Postat av: Randy

Usch vad jobbigt att gå upp så tidigt!

2009-04-25 @ 18:30:35
URL: http://randys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0