rensar ut garderoben...

Fortfarande mätt efter Rhodos, haha snacka om att man står sig rejält på den måltiden, fast egentligen lite för mycket till lunch men men...

Gick till optikern vid halv 4, gjorde massa syntester ahha ganska kul, kul att se hur man ser.. liksom...Hon gjorde som sagt flera tester och det vi kom fram till är att jag trots allt inte ser så dåligt som jag trodde. Jag är lite närsynt på höger öga, och det var oxå nått med att ljuset inte reflekteras som det ska så därför smälter bokstväverna ihop om jag kollar länge typ.. Prövade även några glasögon och det är ju jävligt svårt att hitta ett par snygga, men jag såg två par som jag fastnade för, men som sagt så ska jag typ bara ha dem när jag kör bil och kanske typ på lektionerna om jag inte ser så bra på långt håll... Så det blir nog inge att ha heltid! Skönt det iallafall :)

Håller på at rensa min garderob just nu, ska slänga en hel del som jag aldrig använder och har även tagit ner en del vårkläder från vinden som man kanske ska börja använda igen :).. Idag är det fint väder, hoppas det håller i sig så jag ska ta och gå en prommis snart! måste bara fixa klart med kläderna... hoppas ni får en trevlig kväll puss // HELENE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0