Rhodos= så jävla proppmätt

Gahh tror jag ska spy fan!! Jag och siri gick till rhodos och käkade lunch, slutade vid halv 12, ska vänta nu tills klockan halv 4 för att gå till optikern! Jag och siri ska gå en sväng till friskis och svettas haha, det var cirkus en vecka sen jag var där, det går liksom i perioder för ibland är man skittaggad och vill träna varje dag ochi bland kan det gå över en vecka även fast man behöver träna.. Känner ni igen er?? Men idag har vi bestämt oss för att träna, och det ska fan bli av oxå!! Jag  är ganska så mätt nu så jag smälter maten mendans siri är på svenska lektion eller nått....

Idag när jag kommer hem så blir det bara att ta det lugnt, njuta av dagen liksom inga läxor :) // helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0