Åh glass i vårsolen!

Imorse så hade ja utvecklingssamtal med rosi. Det gick bra, fick även en liten sovmorgon på sådär 30 minuter! ahah
Efter det så hade vi svenska och kemi. Sen blev det gulashsoppa i matsalen och sen gick vi och köpte glass, eller inte jag, men madde och louice. Bara av att se dem äta glass i detta härliga vädret ger mig vårkänslor! Nu kommer nog våren på riktigt hoppas jag. Det är ju trots allt 1 april imorgon och jag och kim firar 11 månader! :)
Nu efter skolan så ska jag hem till kim, för att sedan göra debut på fotbollen idag. Eller debut kanske man bara säger när man ska spela sin första match, men jag har inte tränat fotboll på ritkgit på över 1.5 år, så det ska bli riktigt nice! tycker det ska bli kul som fan!!! Ska börja spela i harg, där madde spelar!

Nu ska jag baar vänta på att Italienskan ska börja då jag har med mig fika. Tittikaka! god som fan.
Ha en fortsatt trevlig dag i vårvädret åh!



/ helene

Kommentarer
Postat av: Emelie, 17 år och snart mamma

Hej! Vi kommer att få ca 7500-8000 kr i månaden när lillan är född och det ska räcka till mat, kläder, nöjen, hygien, telefon m.m.. Ingen hyra, el, bredband eller tvlicens.

2009-03-31 @ 18:33:48
URL: http://mliieidamarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bli medlem här http://www.freestreet.se/?r=6256 och få gratis presentkort!

2009-03-31 @ 19:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0