Äntligen helg för fan!

Hej! nu är det lördag och kan ni fatta helg! Alltid lika skönt att slippa skolan!. Just nu sitter jag hemma hos kim, jag ska ta en buss hem som går typ kl12 och när jag kommer hem så har jag ett nytt hem. Det blir inte det gamla huset utan nu ska jag gå till det nya huset! Fan vad kul det ska bli att äntligen BO i det huset, igår så sov de andra deras första natt där och ikväll är det min tur, Hahah det låter kanske lite mobbat , men det är ganska spännande trots allt!

Igår så hade vi det mysigt hela kvällenm käkade grönsaker med dipp, chips osv. Till det blev det en rolig film som hette Stepbrothers! Nån som sett den? ahha Ganska så klockren, men det är inte för barn under 15 för de använde ganska grova ord för en 12 åring typ. ah

Jag tror att jag ska ta mig en promenad idag tar med mig hunden och troligtvis kameran! Hörs sen ( om datan är inkopplad i det nya huset när jag kommer hem :D )


Kommentarer
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-07 @ 21:18:52
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Micaela

Kan ni inte lägga in lite bilder :P

de e lite tråkigt med bara text

2009-03-08 @ 14:34:42
URL: http://mahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0