ÄNTLIGEN!!!

Kenny o Therese har kommit hem! Dom skulle ha kommit hem den 16:onde men ville överaska :)
Så när ja kom hem så möttes jag av en neger ;) haha, :P Skulle bara sett magen, typ bajsbrun! haha, elr inte :P Men jäkligt brun ialla fall! Idag hade vi "premiär" på turnén, det gick sådär.. men de va ju första gången, så! Slutade vid halv elva idag :) sköönt! Så ja hängde med bäästis hem till henne.. o sen gick vi upp på stan o käka pizza o sen kom de in några där från min förra klass, så de var trevlans trevligt. sen följde hon mig till bussen :)
Imorn ska vi uppträda för 2 skolor.. malmköping o sparreholm :) kulkul!
Jag har lovat mamma att hämta min syster på fritids.. så ska typ gå om en halvtimme :) Sitter nog här vid datan tills dess :) Jag längtar tills imorn! :D

Dagens fråga :

Hur gör ni för att "impa" på en kille? alla gör ju olika ;)

/ Daisy

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ÄR DEM HEMMA!!!?????

2009-03-04 @ 15:06:52
URL: http://metrobloggen.se/Nathalie86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0