halvdag!

Godmorgon, är ni pigga? det är inte jag, jag är hur jälva trött som helst och jag vill inget hellre än tillbaka till mig säng och stanna där i några dagar!.
igår förrseten så klippte jag mig ju, det blev rätt så bra faktiskt tycker jag, jag köpte även en produkt som de använder som ska vara bra för håret och som ska ge det glans typ! brabra
idag går jag bara till halv 12, sen ska jag joina madde och lollo och gå ner till friskis och träna, sen ska jag sola och förhoppningsvis hinna plugga lite, annars så får jag ta med mig läxorna hem....
ikväll blir det konsert i malmköping på daisy ska sjunga solo :)

Hoppas nu får en trevlig dag i vårsolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0