HEELLGGGG!!!

Godmorgon bloggen och alla läsare. Sovit bra? Jag har det och jag är även trött som bara fan. har egentligen sovmorgon tills kl 10, men eftersom att jag bor ute på vischan så det går bara en buss varannan timme typ. Så jag fick åka in tidigt.
Idag efter skolan ska jag till min älskling. har inte setts sen i tisidags så jag saknar honom! Hans kusiner kommer tydligen ner på besök oxå så det ska bli trevligt att träffa dem!

Vi ska redovisa ett arbete idag som jag och daniel har gjort, men vi är inte klara så vi får se om vi inte kan flytta det tills nästa vecka. Det vore skönt!! Flygande jakob till lunch idag.. kan det bli värre??

PUSS // helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0