Helene får sköta snacket ett tag!

Det är nog mest Helene som kommer blogga på ett tag nu.. jag har lixom inget att skriva.. men slänger in ett inlägg när jag kommer på ngt :) haha :P Hade genrep hela dagen idag, det var kul! men de var så jääkla varmt i rummet.. så snacka om att man vart varm, så ja o elvira kuta till mitt skåp o hämta parfym som vi sprutade :P haha, ( för att lukta lite godare ;) )
Ska ha första konserten imorn :) Mellösa :) Så slutar typ vid 12 kanske :) det är nice! Sen så lovade jag mamma att ta bussen hem o sen gå o hämta Fanny på fritids, aja, har faktiskt inte så mycket mer att säga! juuuuste, hade konfa idag ;) O de va någon jäkla gudstjänst :P O Elvira o Tony satt o garva HELA tiden :p xD Snacka om att ja fick värsta damprycken o garva! haha, o de pinsamma var att min mamma satt raden bakom.. men de gick verkligen inte att INTE skratta :P ahahah ^^) Så Elvis o Tony får dagens puss o kram :) <3

God Natt allihopa som ska sleepa nu ;)

// Daisy <3


Kommentarer
Postat av: Martine Elise

Så utrolig kul header ;)

2009-03-03 @ 22:47:56
URL: http://martine--elise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0