Ibland känns det som om jag valde helt fel!

Hej, nu har jag precis lagat mat som jag sa! Det blev smaskens som vanligt ahha, nu ska jag försöka läsa igenom biologin lite, sen ska jag hjälpa sebbe med engelska glosorna!

Jag och madde hade ett samtal på bussen ( ovanligt? haah nej ) där vi pratade ibland annat om hur jobbigt det känns med skolan just nu. Inte för att läxorna växer på berg just nu, men det är själva tanken på allt som faktiskt måste göras, det är den tanken som får allt att vrida sig inuti mig! Jag bokstavligen hatar skolan. Jag är trött på att gå upp kl 6 varje morgon, göra samma saker varje dag, äta samma mat och bara ha prov efter prov! Jag vill ta studenten och leva livet lite. Eller jag tror fan jag hade vart jävligt mycket lyckligare om jag hade valt typ hotell och resturang eller nått annat som är mer praktiskt, för jag har nog nu efter flera år i skolan kommit på att Teori är inget för mig!.

Är det nån som känner som jag eller älskar ni alla skolan?

/ helene

Kommentarer
Postat av: Linnéa

åh, jag förstår exakt vad du menar med skolan.. lider med dig!

2009-03-03 @ 17:20:21
URL: http://hheadshot.blogg.se/
Postat av: BeingTobbe

Inte lätt att veta vad man vill bli i den åldern...

BeingTobbe.blogg.se



PS. Lägg till er blogg på tusenhemsidor.blogg.se

2009-03-03 @ 17:28:49
URL: http://beingtobbe.blogg.se/
Postat av: ei

gillar inte heller skolan



eiris.blogg.se

2009-03-03 @ 19:53:40
URL: http://eiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0