klockan är egentligen bara halv 8!

Är det nån mer än jag som är grymt trött?, eftersom man ställde om klockan natten till igår så är klockan egentligen nu bara halv 8! Mina ögon rinner typ för att jag är så jävla trött. men nog om detta.

Måndagarna är värst. kemi och fysik efter varandra. Kan det bli värre? Jag är inte ett dugg taggad på nått utav det, på engelskan så kommer man som vanligt sitta och göra ingenting. Men jag tror att jag idag ska läsa texten i blueprint och försöka skriva en sammanfattning på den så att jag visar mig själv som lite arbetsvillig iallafall!
Kim har gått ut i vuxenlivet nu iallafall och börja jobbat! ahha Eller praktiserat om man ska vara petig!, skönt för honom att slippa skolan för gått nu, han praktiserar i 9 veckor, tills veckan innan sommarlovet! AVUNDSJUK!
haft en bra helg förresten?
// puss helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0