snart dax att köpa vårjacka

Jag fattar inte hur våran engelska lärare tänker ibland. Nu sitter jag i datasalen och ska skriva en planering över vad jag ska göra de kommande veckorna när magnus är och pratar med de andra , vi ska börja med NP i eng och jag har inte först ons v. 16. Så det blir ganska så mycket slö tid. Vi har typ inte gjort något vettigt den här terminen i eng, visst det är skönt att typ aldrig ha läxor osv, men man vill ju å andra sidan lära sig något oxå!

Jag skiter i träningen på friskis idag, jag ska springa när jag kommer hem istl, men jag ska gå och sola när vi slutar och sen ska jag ta bussen hem.! det blir någ skönt att ta en sväng i vårvädret. Måste oxå köpa en ny vårjacka snart, börjar bli lite svettigt i den andra. aha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0