Söndag!

Hejsan svejsan! Vaknade för typ en halvtimme sen kanske, åt frukost, o idag ska vi börja flytta över grejer till de nya huset, det blir vell.. "skoj?" haha, men ändå.. man skulle ju hellre vilja åka till stan o shoppa ;) för det är något jag verkligen behöver! Ett par skor o en jacka måste ja köpa! :) Ska flörta med mamma om vi kanske kan åka in i morn efter jag har slutat.
Den här veckan bli chill! Imorn vanliga lektioner fram till 12 då vi sen ska börja öva till turnén till kl 14.40. sen på tidag har vi repition kl 8-15.20 o sen på onsdag börjar vi åka ut till dom olika skolorna. Jag tror vi skulle till, söderskolan,sparreholm,malmköping och så var det något ställe till.. men inte till Bettna:( som dom andra klasserna alltid har gjort! jäkla lärare! Men jag ser fram emot det iaf... juste! sen ska vi uppträda för våran egna skola också! ;) det ska bli sköööj :) Men nu ska ja kila o fixa i ordning mig :)
Ha en suuuuper bra dag allihopa! :)



Guuud vad jag längtar till sommaren!



/ Daisy

Kommentarer
Postat av: lovechocolate

Jag måste med köpa en jacka och skor! bra att du påmminde mig ;)



http://lovechocolate.blogg.se/

2009-03-01 @ 10:49:12
URL: http://lovechocolate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0