stressigt, japp!

har precis ätit lunch, inte gott tyvärr.. det känns som om skolmaten bara blir sämre och sämre ju längre de lagar mat. Idag tex så fick vi pasta med kycklingsås, såsen var tomatig och smaklös likaså kycklingen.... Nej jag skulle fan kunna laga mat bättre själv om jag fick chansen..

Men nu ska jag inte babbla mer om skolmaten utan tänkte bara låta er veta att jag känner mig ganska så stressad just nu och eftersom jag inte har nån planering att skriva ner allt i så är det ganska vimsigt i min skalle. Gäller att hålla koll på allt själlv. idag så måste jag skriva på min kemirapport, kolla igenom vad som ska göras på idrotten och sen hmm... måste kolla upp det..

Jag ska även gå till frissan idag och snygga till håret lite tänkte jag :) skönt som fan att klippa bort allt slitet.
Hur ofta klipper ni er för att hålla håret snyggt och frächt?// helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0