Yo homies!

Hej!, idag blev det en lång sovmorgon! ända tills halv 11! haah skönt som fan, hade bara biologiprov på eftermiddagen, eller det som jag nyss hade. Jag kan bara säga att det gick rent åt helvete! Och det är tack vare att jag inte hunnit plugga något eftersom vi har haft fult upp med flytten, och det känns ganska så bajs nu i efterhand! Jag önskar att jag vore ett jävla naturbarn och att jag aldrig behövde plugga för att få MVG på proven! Är så trött på skolan och speciellt efter att ett viktigt prov gick rent åt helvete!

Vad gör ni om ni känner att ett prov har gått rent åt helvete??



För övrigt så sov jag hos kim igår kväll och ska även dit nu när jag skrivit klart det här inlägget. Får se vad vi hittar på. Imorgon sk a jag iallafall hem och då blir det att sova i det nya huset för första gången! aha spännande!

Kommentarer
Postat av: nnnn

haha varför härma kissie? =)

2009-03-08 @ 10:56:13
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0