ajajajajajja

Hej äntligen hemma från stan, har hunnit med ett diverse sysslor nu på eftermiddagen, först så gick jag och tränade med siri på friskis, sen så gjorde jag henne sällskap när hon skulle fika/äta på hellmans i stan. Sen när det var klart och klockan var cirkus 6 så mötte jag upp familjen i hamnen för att ta fästingvaccinet mot TBE! haha jag trodde det skulle göra jätteont, egentligen är jag inte "rädd" för sprutor, inte sånna man tar i fingret osv, men just i armen tycker jag är lite obehagligt!! :( Men det gjorde inte så ont! haha när kenny och therese tog den så fick de svinont i armen dagen efter! aha hoppas jag inte får det bara :P

Aja nu ska jag fika fruktsallad med familjen och bara ta det lugnt! INGET PLUGG! // helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0