En heldag hemma!

Var hemma från skolan idag :( Ont i magen o mådde illa :( INGE roligt "/
Men sov till 12 iaf. skönt, o dagen har ja typ bara tillbringat framför tv:n.
Vet inte om ja ska till skolan imorn. onödigt om jag får säga det själv.
För vi har först slöjd, sen rast i 1 timme o en kvart typ, sen no, sen lunch i en timme, sen matte, sen rast i en timme o sen spanska. sen slutar vi :( Får se vad mammsen tycker "/
Ska nog ut o ta lite friskluft snart. det behöver jag!
Hoppas ni har det bra! för de har inte jag. ont i magen :(
Puss o kram // Daisy

 
Liten konstig bild från när jag konfirmerades :)

Kommentarer
Postat av: stephanie

cool pic

2009-05-20 @ 00:58:36
URL: http://stephaniecrowe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0