Färdigpluggad

Kom hem vid typ 6 idag, slutad egentligen vid halv 3, hade kunnat åkt hem, men jag hade tid hos tandläkaren, så jag gick dit, sen gick jag och tränade på frikis, träffade sanna, träna lite mer, gick till bussen och på bussen snacka vi lite skit.
Anyway, kom hem och käkade middag, trodde jag skulle dö av hunger på bussen, man blir verkligen hungrig av att träna ;)
Har pluggat klart det sista inför biologiprovet nu, det känns som att jag kan det mesta, men som sagt man är ju aldrig fullärd så jag missar säkert nått som vanligt :P Men vi får se hur det går!

Nu sitter jag bara med en kopp te och tar det lugnt inför kvällen, kanske ska se på the mentalist kl 9! Jag tycker verkligen att kriminalseriär är så jävla spännande!

Dagens fråga till er där ute, en del kommer säkert känna sig träffade: Idag på stan så såg jag ett gäng tjejer på stan som gick runt i solbrillor, FAST det INTE var sol ute, det typ duggade? hallå vad är det med det liksom? Ska man inte ha solbrillor när det är sol och man måste kisa typ? inte när det regnar ute? eller kanske är det nån ny modegrej? jag förstår mig inte på det ialf, och inte heller det där med att alla fjortiskillar har gummisnoddar/tofsar runt fötterna? så fuuult!
Ha en bra kväll cíao // helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0