Fredag och pizza

Oj, kollar på klockan precis och den är över halv 8! shit, känns som om jag bara vart hemma nån timme, men tydligen i flera timmar! ahah Det blev pizza till middag.... Tog en hawaii:), har även hunnit plugga en del engelska, men nu orkar jag inte mer utan tänker ta det lugnt för kvällen, ta ett bad/ dusch och bara slappna av, sen tänker jag skära upp lite av ananasen som står och väntar på mig! haha

Fixade tid hos körskolan idag! ska på handledarkurs imorgon kl 9 på morgonen, ingen sovmorgon då inte! Men det är lika bra att gå upp tidigt så att man kan nyttja den varma dagen ( som de säger ska bli ).! i Helgen blir det stek, men det som är det finurliga är att vi ännu inte har nån gräsmatta att ligga och sola på aha!! Men det går framåt på vårat hus! de har lagt tegelpannor på mitt och cindys hus idag :D hoppas vi får flytta in snart :)

Köpte e ny piercing till naveln idag, hittade en söt fjäril på GuldFynd idag..

dålig bild men där är den :) // helene

Kommentarer
Postat av: Elina♥

åhh så fin !

ha en fin kväll:D♥

2009-05-30 @ 00:38:42
URL: http://elinalatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0