Idag- stan

Godmorgon bloggen, sovit gott? ahha ni ska bara veta vilken sjuk dröm jag hade, jag drömde att jag träffade mitt ex i verkligheten, jag var så jävla arg och jag sa hur mycket jag hatade honom, hur falsk och feg han är osv! Jag sa nått i stil med : du är så jävla smörig, du ska jämnt smöra för andra människor för att få dreas tycke, det som var det sjuka var att det är allt detta som jag sa, som jag borde ha sagt i verkligheten, för jag brukar inte normaltsett säga sånna saker till folk, men det kändes som en lättnad att bara få skälla ut honom! haha

Iallfall, idag är det ju ledigdag, vet inte vad det är för dag ( pingst  eller vad ingen aning ) Men iallfall så ska jag åka in till stan och träna med daniel, bussen hem går inte först kl 5 i 5 så vi får vell se hur vi fördriver tiden, det blir vell stan helt enkelt...
 Vi får höras senare nu ska jag med bussen :) // helene

Kommentarer
Postat av: Andreas.Årzén

Trevligt! :)



Hoppas din dag har varit underbar så får du ha en fortsatt trevlig kväll! Ha det bäst!



P.S Om du vill så skulle vi kunna följa varandra på bloglovin om du har, skulle vara jätte kul :)

2009-05-21 @ 16:40:58
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Danni

hihi naaw vad kul att du tyckte det! men din blogg är iaf super söt, hur mår du idag då? kramar

2009-05-21 @ 16:50:09
URL: http://danielakromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0