It´s making me nutts!

Imorse på mentorstiden (istället för) så var det en skönt kille, som hette Henning som var och föreläste om Ungt företag, han berättade lite om projektarbete, vad man ska tänka på och hur man kan komma på ideér osv. Det verkar hur intressant som helst och jag är ganska så säker på att jag ska köra på UF, alla säger att det är grymt kul och verkligen nått man ska satsa på! Men grejen med mig är att jag vill tjäna lite stålar på det jag ska/tänker göra ! Men det finurliga är att man måste komma på en rackarn bra idé, och jag har ännu inte kommit på nått sådär super inteligent! Så därför ber jag era smarta hjärnor att tänka till och hjälpa mig :) haha

// helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0