Kan man sova igen förlorad sömn?

Idag vill jag baar börja med att säga grattis till syster Cindy som fyller 19 år idag! GRATTIS.
Gick först upp vid kl 6 typ för att sjunga osv, sen gick jag och la mig igen, trött som jag var så somnade jag ganska så omedelbart, gick sen upp vid hald 10! Det var länge sen som jag sov så länge och det kändes som om jag kunde sova lika länge till, det ända som höll mig borta var att jag började bli grymt hungrig så det var vell bara att gå upp och starta igång dagen.! Det blev en tallrik fil och müsli till frukost, sen så gjorde jag iordning mig lite snabbt, har även bakat en tittikaka som cindy ville ha som efeträtt/fika ikväll efter vi har grillat till middagen. Tur att det är fint väder ialf. Nu sitter jag med biologin och ska försöka lära mig vad som står i boken, sen blir det en långpromenad med hunden i det fina vädret! ha en bra dag så hörs vi laater! // helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0